8/28/2008

SÍNDROME DE PÈRDUA DEL MÒBIL...CATÀSTROFE (pitjor que la de Barajas)


He tingut la sensació d'haver perdut el mòbil...però al final l'he trobat. El moment d'impotència, de catàstrofe és fatal...et desesperes, et fas una perdida i el mòbil no sona...parles amb tothom de la feina i li fas una descripció del mòbil: "No heu pas vist un mòbil petit, negre, amb la pantalla super petita...?"...Amb tots els comapanys de feina fas una busa i captura del mòbil...(bé ara l'estiu vaig fer una busca i captura amb la meva companya de feina - a les tardes som dos)...no va haver-hi sort!

Decideixo trucar a la policia local de Vic. Atenció amb la centraleta:

1-Truques
2-Srut una centraleta que diu: Si és una urgència premi 1. Sinó ESPERI!!!!.

No premi 2..sinó ESPERI!!!...vaig esperar i em surt una noia molt amable. He perdut el mòbil...Ooooo fa la noia....Creu ke el trobaré...ella diu "és molt dificil...Ara si vosl pot posar una denúncia...jo li dic de ke em servirà...ella respon...de res! Ostres a part d'esperar-me no em serveix de res. Al final el vaig trobar tirat entre la catifa i el terra del cotxe...

La sensació no la desitjo a ningú! Si us plau vigileu!!!

No hay comentarios: