4/20/2008

ATENCIÓ QUE ARRIBA SANT JORDI!

És un dia que tot sembla maco, tothom és feliç les parelles es regalen objectes molt últils, últimament es tendeix molt per una rosa i un llibre...Dos objectes que moren al cap del temps...però l'amor i l'estimació entre les dues persones tarda més a marxar...o no marxa mai. també es pot fer entre pares i fills, o entre amics, coneguts o saludats...però és "obligatori" que el tio regali una rosa i la tia un llibre! Jo ho faria voluntari i que l'amplitud dels regals fós més ampli. Jo de moment regalo aquesta imatge a totes aquelles persones que conec tant siguin amics o amigues, coneguts o conegudes i saludats o saludades...Bon Sant Jordi (Atenció amb les espines)
Dimecres 23 d'abril és Sant Jordi...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitats Jordi!

Anónimo dijo...

Gràcies, igualment a tots els altres membres de la Xiruca que es diguin Jordi! La pàgina està molt bé! Felicitats!

Anónimo dijo...

Sembla un fòrum això! Jo encara no sé quin llibre regalaré...

Anónimo dijo...

Jo tampoc ho sé encara...

Anónimo dijo...

Hola sóc el drac de Sant Jordi. Jo encara no sé quin llibre em regalaran. M'he demanat: DIETA SANA PER AMFIIBIS de l'Isma Prados!